Vážení zákazníci,
vzhľadom na súčasnú situáciu je pozastavené prijímanie aj vybavovanie reklamácií a odstúpenie od zmluvy (vrátane už k nám prijatých).
Prosíme neposielajte zásielky tohto typu, oddelenie pre ich vybavovanie je po dobu karantény uzavreté.
O opätovnom spustení Vás budeme informovať na tomto mieste.
Odstúpiť od zmluvy bude možné aj po uplynutí zákonnej lehoty.
Ďakujeme za pochopenie
Parfemy-Premier.skVážení zákazníci, vzhľadom na súčasnú situáciu je pozastavené prijímanie aj vybavovanie reklamácií a odstúpenie od zmluvy (aj už k nám prijatých). Prosíme, neposielajte zásielky tohto typu, oddelenie pre ich vybavovanie je po dobu zhoršenej epidemiologickej situácie uzavreté. Odstúpiť od zmluvy bude možné aj po uplynutí zákonnej lehoty. Ďakujeme za pochopenie Vážený zákazník, pripravili sme pre Vás jednoduchú formu, ako reklamovať tovar, ktorý ste u nás zakúpili. Nasledujúci sprievodca Vám celý proces zjednoduší a vy tak iba odošlete tovar na adresu nášho reklamačného oddelenia alebo donesiete tovar na našu pobočku. Začnite zadaním vášho emailu a čísla objednávky. V prípade, že neviete číslo objednávky, nechajte si zaslať email s históriou vašich posledných objednávok.
Upozornenie!
O opätovnom spustení Vás budeme informovať na tomto mieste.
Parfemy-Premier.skZadajte email a číslo objednávky:
Dôležité odkazy a články
Certifikovaný obchod
Vlastníme certifikáciu Overené zákazníkmi.